"> صدای مشتری – گروه صنعتی آدلان

صدای مشتری

صدای مشتری

مشتری گرامی؛ از اینکه نظرات ، پیشنهادات وانتقادات خود را با ما درمیان می گذارید، سپاسگزاریم

برای ارائه پاسخ در صورت لزوم با شما تماس گرفته میشود . اگر بخش سوالات رایج را هم قبل از ارسال نظراتتان مطالعه بفرمایید برایتان راه گشاست.

 

 

واحد امور مشتریان گروه صنعتی آدلان با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط مشتریان گرانقدر با شرکت با اهداف زیر، در خدمت شماست:

 

تسریع فرآیند پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان

نظارت مستمر بر نحوه ارائه محصولات و خدمات از سوی واحد های مختلف سازمان به مشتریان

افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان

برقراری ارتباط دو جانبه و شنیدن صدای مشتریان با هدف بهبود فرآیندها و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات

یکپارچه سازی سیستم ثبت تماس های ورودی به منظور تسهیل امر پیگیری از سوی مشتریان

تفکیک و اولویت بندی تماس های ورودی و آنالیز درخواست های ثبت شده

کاهش زمان پاسخگویی به درخواست مشتریان

شناسایی ، اعلام و انجام صلاحات در حوزه های مورد شکایت توسط مشتریان

برقراری ارتباط با مشتریان به منظور نظرسنجی در خصوص میزان رضایت از ارائه خدمات

 

ایجاد کانال های ارتباطی بیشتر مشتریان با گروه صنعتی و با اولویت حداقل سازی نیاز به مراجعه حضوری از قبیل:

تلفن تماس مستقیم  09120952807

– پنل صدای مشتری در وب سایت شرکت

Instagram: instagram.com/adlan_ir

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping