"> خدمات پس از فروش – گروه صنعتی آدلان

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تجهیزات مدرن آشپزخانه آدلان

واحد خدمات پس از فروش شرکت آدلان، دارنده  ایزو 2008-9001، با هدف ارائه خدمات و کالاهای پشتیبان در حداکثر مطلوبیت به لحاظ کیفی و همچنین متناسب با خواست و نیاز مشتریان در جهت تحصیل اطمینان خاطر، افزایش رضایت و ایجاد وفاداری در آنان در حوزه های عملیاتی زیر تشکیل گردیده است.

1) ارتباط با مشتریان

پشتیبانی فنی و آموزش 2)

3) گارانتی

4) شبکه نمایندگی های فروش

 

ارتباط با مشتریان

واحد ارتباط با مشتریان شرکت آدلان با شماره  38700358-025آماده دریافت هرگونه انتقاد ، پیشنهاد ، شکایت و یا نظر از جانب شما مصرف کنندگان گرامی است.

 

پشتیبانی فنی و آموزش

متخصصین بخش مونتاژ شرکت آدلان، همه روزه آماده ارائه مشاوره در خصوص نصب محصولات مختلف می باشد.

راه ارتباط با بخش مونتاژ: 38700358-025 داخلی 20

بررسی و مشاهده بخش راهنمای نصب محصولات در سایت نیز، راه گشاست.

 

گارانتی محصولات

محصولات استیل آدلان دارای گارانتی مادام العمر می باشد

محصولات مسوار آدلان دارای گارانتی 30 ماهه می باشد

 

شبکه نمایندگی های فروش

شرکت آدلان دارای بیش از 300 نمایندگی- مجموعه هایی متعهد و با بهترین سوابق کاری-  در 31 استان از شرق تا غرب و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور آماده ارائه خدمات به مصرف کنندگان محترم می باشد.

برای دریافت راه های ارتباطی نمایندگی ها، کافیست یک پیغام به شماره 09120952807 در تلگرام ارسال بفرمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping